Rebranding SNS
Doorvertaald

 

Ontdek de case
Bij Quantes geloven we in de kracht van het transformeren van brands, we delen graag het inspirerende verhaal van onze gewaardeerde klant.

Eerst de mens, dan het geld

De rebranding van SNS zal je niet zijn ontgaan. ‘Eerst de mens, dan het geld’ is de waarde die centraal staat in het nieuwe merkverhaal. Samen met SNS hebben wij dit nieuwe merkverhaal intern doorgevoerd en hiermee een inspirerende werkplek gecreëerd. Een creatieve samenwerking en een succesvol project. Compleet met zowel de ideeën en het designen tot het verzorgen en monteren van de uitingen.

Interne introductie

Om de medewerkers vertrouwd te maken met het nieuwe merkverhaal, ontwikkelden we een introductiepakket. Een gepersonaliseerd pakket met sleeve gematched met een persoonlijk notitieboekje met het merkverhaal en speciale plannerpagina’s voor persoonlijke ontwikkeling. Samen met het SNS speldje gaf dit de eerste tastbare herinnering aan de kernwaarden van SNS en creëerde dit een gevoel van betrokkenheid.

EN TOEN WAS HET DE BEURT AAN DE VIBE OP HET KANTOOR

De SNS vibe op kantoor

Samen hebben we nagedacht over hoe we het merkverhaal kunnen inzetten om van het kantoor een levendige, mensgerichte hub te maken. 

We brainstormden en creëerden concepten die de merkwaarden weerspiegelden. Alles om van de kantoorruimte een aangename en inspirerende ontmoetingsplek te maken. Zo kwamen er zitzakken en kussentjes voor op de banken, werden de plantenbakken in SNS stijl bestickerd en werden er subtiele elementen geplaatst. De dynamische kleuren en visuele elementen van de huisstijl maakten het direct gezellig en energiek.

Merkverhaal Integreren

Het merkverhaal kom je op meerdere plekken tegen. Zo is de koffiebar, het middelpunt van de afdeling, gebruikt om het mensgerichte aspect te benadrukken. Het manifest staat hier op de wand. Daarnaast werd het tafelvoetbalspel met SNS bestickering toegevoegd als een herinnering aan teamwork en plezier.

De aankleding van het kantoor verhoogt het gevoel van gemeenschap en heeft een positieve impact op de bedrijfscultuur. Een mooi signing project met een prettige samenwerking. Op naar meer mooie samenwerkingen.

Vraag inspiratie

Werken aan jouw rebranding?

Richard van Quantes

richard@quantes.nl
06 38327756