Horos Klimaattechniek is een leverancier van klimaatoplossingen voor het binnenklimaat. Met maatwerk van hoge kwaliteit hebben zij een efficiënte oplossing voor luchtbehandeling, koeling en bevochtiging. En hier horen complexe producten bij met ieder andere USP’s. Een van hun belangrijkste producten? De luchtbehandelingskast met geïntegreerde omkeerbare warmtepomp techniek.
Samenwerking
Samen met Horos hebben we bekeken wat de USP’s zijn die de potentiële klant het liefst ziet. Zonder meteen de diepte in te gaan, zodat we dit van buitenaf konden bepalen. Zaken als duurzaamheid, kwaliteit en ervaring, het rendement, installatiegemak en oja… de app kwamen naar voren.
Daarna zijn we de kast ingedoken. Om de luchtbehandelingskast in 3D op te zetten, wilden we exact weten wat er in de kast gebeurt en welke onderdelen hiervoor zorgen. Interessant en een mooie uitdaging om het ingewikkelde proces vervolgens eenvoudig op te schrijven.
Eindresultaat
Maar het is gelukt! Met als resultaat een animatie van de warmtepomp met omkeerbare warmtepomptechniek. Waarvan we ook een verkorte versie maakten voor de beurs. Zodat de doelgroep blijft staan en kijken. Om de mensen van Horos meer tijden te geven om de interesse te wekken.
Een animatie voor een beurs die dus een groot succes was. Door de eenvoud, de USP’s en de exacte 3D tekening.